مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-12اقتصادي

اختصاص 25 هکتار زمین برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص 25 هکتار زمین به نام شهرک امام رضا (ع) در شهر نمین به تعدادی از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از روند اجرای آماده سازی زمین تخصیص داده شده به طرح جوانی جمعیت در شهرستان نمین اظهار کرد: از ابتدای قانون جوانی جمعیت در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان اردبیل تعداد یک هزار و 667 خانواده متقاضی دارای سه فرزند و بیشتر در قالب اجرای ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای دریافت زمین در استان اردبیل ثبت نام کرده اند که اقدامات اختصاص زمین به صورت کاملاً رایگان به این متقاضیان در حال انجام است.

وی به اختصاص قطعی 300 قطعه زمین به خانواده های واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: متراژ زمین های اختصاص یافته به هر متقاضی 200 متر و ساخت مسکن در این زمین ها به صورت ویلایی خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان اردبیل تعداد 360 خانواده 4 فرزندی زیر 20 سال نیز ثبت نام کرده اند که هزینه آماده سازی زمین این عزیزان رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 هکتار زمین برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

اختصاص 25 هکتار زمین برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت