مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-13اقتصادي

بسته شدن دو پرونده تخلف با جریمه های میلیاردی در اداره کل تعزیرات حکومتی قم


قاچاقچی که در قالب حمل بارِ ضایعات، شیشه و بلور قاچاق حمل می کرد به پرداخت بیش از 38 میلیارد ریال و عمده فروشِ انواع ورق های MDF که گرانفروشی می کرد به پرداخت 15 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده قاچاق شیشه و بلور به ارزش 19 میلیارد و 449 میلیون ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، متهم را به پرداخت 38 میلیارد و 889 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور کاشان به قم این کالاهای به ظن قاچاق را در پوشش بار ضایعات از یک دستگاه خودروی کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

* صدور رای پرونده عمده فروشِ متخلف تقی حسام در مورد یک پرونده دیگر اظهار کرد: پرونده تخلف گرانفروشی عمده فروشِ انواع ورق های MDF به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شعبه دوم اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن دو پرونده تخلف با جریمه های میلیاردی در اداره کل تعزیرات حکومتی قم

بسته شدن دو پرونده تخلف با جریمه های میلیاردی در اداره کل تعزیرات حکومتی قم