مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-02سياسي

دیلی میل: بایدن با یک شکست تحقیرآمیز در سیاست خارجی اش روبروست


رییس جمهور آمریکا پس از تصویب طرحی در مجلس نمایندگان این کشور برای مسدود کردن شش میلیارد دلار از وجوه آزاد شده ایران با یک شکست تحقیرآمیز در عرصه سیاست خارجی خود مواجه است.

- رییس جمهور آمریکا پس از تصویب طرحی در مجلس نمایندگان این کشور برای مسدود کردن شش میلیارد دلار از وجوه آزاد شده ایران با یک شکست تحقیرآمیز در عرصه سیاست خارجی خود مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که ممکن است شش میلیارد دلار پول ایران که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای آزادی پنج آمریکایی زندانی در ایران، از آن استفاده کرده بود دوباره مسدود شود، اکنون او با یک شکست تحقیرآمیز در سیاست خارجی اش روبرو است.

مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه به بهانه حمایت ایران از حماس طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن دسترسی ایران به شش میلیارد دلاری که در چارچوب توافق مبادله زندانیان میان تهران و واشنگتن در ماه سپتامبر آزاد شده بود، به طور دائم مسدود می شود.

این طرح که اکنون در مسیر مجلس سنا است و برای تصویب نهایی مسیری طولانی را در پیش دارد، با 307 رای موافق در مقابل 119 رای مخالف که تقریبا توسط همه جمهوری خواهان و 90 دموکرات تایید شد به تصویب رسید.

بنابر گزارش دیلی میل، این طرح در شرایطی به تصویب رسیده است که جمهوری خواهان فشار زیادی بر کاخ سفید وارد کرده اند تا در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی میل: بایدن با یک شکست تحقیرآمیز در سیاست خارجی اش روبروست

دیلی میل: بایدن با یک شکست تحقیرآمیز در سیاست خارجی اش روبروست