مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 20:102023-11-26فرهنگي

جایگاه فاخر داستان نویسی حماسی در ادبیات فارسی/ لزوم حفظ هویت ایرانی


کارشناس آفرینش های ادبی حوزه هنری گلستان، هنر حماسی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: حفظ و تقویت هویت ایرانی یکی از دستاوردهای مهم این نوع ادبیات در عرصه ملی و جهانی است.

- ایسنا/گلستان کارشناس آفرینش های ادبی حوزه هنری گلستان، هنر حماسی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: حفظ و تقویت هویت ایرانی یکی از دستاوردهای مهم این نوع ادبیات در عرصه ملی و جهانی است.

حسین عبدی عصر امروز یکشنبه، 5 آذر ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیشینه کهن تولید آثار ادبی با رویکرد حماسی در ادبیات ایران، اظهار کرد: داستان های حماسی منظوم با عنوان خداینامه و شاهنامه از دیرباز در مرکز توجه هنرمندان و مردم کشورمان بوده است.

وی با بیان اینکه جایگاه ویژه و فاخر این آثار در ادبیات فارسی محفوظ است، ادامه داد: ما باید در مسیر ترویج این گونه ادبی و ترغیب نویسندگان حرفه ای به نگارش داستان و رمان حماسی و همچنین تربیت نسل جدید نویسندگان در این عرصه گام برداریم.

کارشناس آفرینش های ادبی حوزه هنری گلستان، هنر حماسی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد: حفظ و تقویت هویت ایرانی یکی از دستاوردهای مهم این نوع ادبیات بوده و گام ارزشمندی در جهت تقویت زبان و ادبیات فارسی نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه فاخر داستان نویسی حماسی در ادبیات فارسی/ لزوم حفظ هویت ایرانی

جایگاه فاخر داستان نویسی حماسی در ادبیات فارسی/ لزوم حفظ هویت ایرانی