مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-02سياسي

اولویت بندی در ارائه خدمات امور خیریه در استان اردبیل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به خیرین استان توصیه کرد با اولویت بندی مسائل در ارائه خدمات امور خیریه به برخی موضوعات اولویت داده و بر اساس نیازها اولویت را مورد توجه قرار دهند.

- رضا قاسمیان، 11 آذر در همایش تکریم از خیرین استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل معدن طلای انسانی است و در هر کوچه و هر خانه آن انسان های خیرخواه و خیراندیش با قلبهای بزرگ زندگی می کنند.

قاسمیان افزود: اخیرا پزشکی قانونی آماری را اعلام کرده است که اردبیل در نزاع جمعی رتبه اول را کسب کرده است و این جای تاسف و تعجب دارد و اردبیل به این لحاظ مظلوم واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل مقام اول کشوری در شبکه سازی تشکل های خیرین را داشته و عملکرد بسیار قابل قبولی دارد و جایگاه و شان این استان فراتر از این است که با این آمارها به شان و شخصیت استان آسیب وارد شود.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه خیرین استان در ساخت مدرسه، مسکن، تقویت بخش سلامت و درمان، ساخت مسجد، کتابخانه و سایر حوزه ها زبانزد خیرین کشور هستند، ادامه داد: در این استان 12 دستگاه و سازمان متولی تشکل مند سازی، حرکت دهی و ساماندهی مقوله خیرخواهی هستند و انصافا حرف های زیادی برای گفتن دارند و پرچمدارعدالت و کرامت در کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بندی در ارائه خدمات امور خیریه در استان اردبیل

اولویت بندی در ارائه خدمات امور خیریه در استان اردبیل