مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:462023-12-08سياسي

پیام تسلیت علما و مسؤولان به دنبال درگذشت همسر آیت الله وحید خراسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، صبح امروز دفتر آیت الله حسین وحید خراسانی در اطلاعیه ای، خبر درگذشت سیده خانم حسینی همسر ایشان و مادر همسر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعلام کرد.

  آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه، به این مناسبت با صدور پیامی عنوان کرد: حضور محترم حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حسین وحید خراسانی (دامت برکاته) درگذشت متعلقه مکرمه آن جناب موجب تألم و تأثر گردید؛ اینجانب رحلت آن بانوی مؤمنه را در ایام عزای صدیقه کبری(سلام الله علیها) به حضرتعالی، فرزندان مکرم و عموم بازماندگان تسلیت عرض نموده، غفران و رضوان الهی و حشر ایشان با فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و صحت و سلامتی آن جناب را از خداوند متعال مسألت دارم.

  حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه نیز در پیامی خطاب به آیت الله وحید خراسانی ابراز کرد: درگذشت همسر مکرمه را به آن جناب و دیگر بازماندگان تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای ایشان مسالت میکنم.

وی در پیامی جداگانه خطاب به آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد: درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه، والده همسر مکرمه تان موجب تألم و تأسف گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت علما و مسؤولان به دنبال درگذشت همسر آیت الله وحید خراسانی

پیام تسلیت علما و مسؤولان به دنبال درگذشت همسر آیت الله وحید خراسانی