مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-05سياسي

امام جمعه بافق روند افزایشی مهاجرین را آسیب زا خواند


امام جمعه بافق افزایش حضور مهاجرین در بافق را نگران کننده خواند و از مدیران دستگاه های شهرستان خواست با همدلی در جهت کاهش این آسیبها اقدام کنند.

- ایسنا/یزد امام جمعه بافق افزایش حضور مهاجرین در بافق را نگران کننده خواند و از مدیران دستگاه های شهرستان خواست با همدلی در جهت کاهش این آسیبها اقدام کنند.

حجت الاسلام سید عباس حسینی در نشست هم اندیشی رییس اداره بهزیستی و مدیران موسسات خیربه و مراکز نیکوکاری شهرستان که در فرمانداری بافق برگزار شد، بافق را شهری معدنی و مهاجرپذیر و اشتغالزا خواند و گفت: متاسفانه از آنجا که جوانان بافقی به مشاغل سخت و کارگری تن نمی دهند، شاهد حضور مهاجران غیربومی به عنوان نیروی کار در شهرستان هستیم که این مهم باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است.

وی گفت: در هر دین و آیینی، مقدساتی وجود دارد که از سوی پیروان آن دین مهم و باارزش است لذا بی توجهی به این امر می تواند مسیر فرهنگ پذیری را مسدود و افزون بر آن، پیامدهای خسارت باری را به همراه داشته باشد.

امام جمعه تاکید کرد: هر جامعه ای متناسب با شرایط، فرهنگ، رشد و انحطاط خود با انواعی از انحرافات و مشکلات روبروست که تاثیرات مخربی روی فرآیند ترقی آن جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بافق روند افزایشی مهاجرین را آسیب زا خواند

امام جمعه بافق روند افزایشی مهاجرین را آسیب زا خواند