مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-27حوادث

دستگیری 73 تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین حسن پور» با اشاره به اینکه فعالیت در قالب شرکت های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می برد، - جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 73 تن از اعضای آن از 8 خانه امن در شهرستان های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه اشرفیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ، سردار حسین حسن پور با اشاره به اینکه فعالیت در قالب شرکت های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می برد، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت ها کلاهبرداری، غیر قانونی و مجرمانه است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت گسترده یک شرکت هرمی در استان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با تحقیقات به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند در شهرستان های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه اشرفیه شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 73 نفر از اعضای این شرکت توسط ماموران عملیات ویژه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از 8 خانه امن در شهرستان های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 73 تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان

دستگیری 73 تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان