مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-05حوادث

عامل تهدید و اخاذی از دختران جوان دستگیر شد


رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال، تهدید و اخاذی از دختران جوان خبر داد.

- سید احمد موسوی، رییس پلیس فتای زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی شکایت و مراجعه حضوری تعدادی از بانوان جوان مبنی بر تهدید و اخاذی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: برابر اظهارات شاکی و بررسی های انجام شده معلوم شد، شاکیان در سایت همسریابی با متهم آشنا شده و با چرب زبانی پس از اعتماد اقدام به ارسال تصاویر خصوصی کرده و متهم با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی آنها در فضای مجازی قصد اخاذی و رابطه نامشروع را داشت که توسط پلیس فتا دستگیر شد.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا زنجان انتقال داده شد.

موسوی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه، متهم منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از رو به رو شدن با مستندات به جرم خود اعتراف و بیان کرد از طریق سایت همسریابی و شبکه های اجتماعی با بانوان جوان آشنا می شد و پس از جلب اعتماد آنها و به بهانه ازدواج، تصاویر خصوصی آنان را دریافت و نهایتا با تهدید به انتشار این تصاویر برای اخاذی از قرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تهدید و اخاذی از دختران جوان دستگیر شد

عامل تهدید و اخاذی از دختران جوان دستگیر شد