مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-27سياسي

واکنش به استفاده از سیستم تشخیص چهره در سلف های دانشگاه تبریز


معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در خصوص سیستم تشخیص چهره مستقر در سلف ها و رستوران ها گفت: ما مکلف هستیم به دانشجویان حاضر در دانشگاه و فعال در تحصیل غذا بدهیم و به این دلیل سیستم تشخیص چهره را راه اندازی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نشست صمیمی دانشجویان مطالبه گر دانشگاه تبریز با مسئولان معاونت دانشجویی این دانشگاه، تحت عنوان آرمان خواه و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار شد.

موسی رضایی معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در این نشست اظهار کرد: همکاران ما در معاونت دانشجویی دانشگاه به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای اصلاح امور و تامین رفاه برای دلنشجویان هستند.

وی، بر ضرورت فراهم کردن بسترهای رفاهی در سراهای دانشجویی تاکید کرد و خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: ما نیز مثل شما دانشجویان آرمان خواه بوده و به دنبال حداکثرها هستیم.

اکثر معاونت ها و مدیریت های دانشگاه در مسائل صنفی و رفاهی سراهای دانشجویی اعم از مشکلات تاسیساتی، فنی، فضای سبز، سگ های ولگرد و .

دخیل هستند و این مشکلات تنها با کمک یکدیگر حل می شود.

اقدامات انجام شده در معاونت دانشجویی را باید اطلاع رسانی کنیم معاون دانشجویی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: دانشجویان عزیز تصور می کنند تمامی مشکلات موجود، مربوط به حوزه دانشجویی است ولی ما حل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به استفاده از سیستم تشخیص چهره در سلف های دانشگاه تبریز

واکنش به استفاده از سیستم تشخیص چهره در سلف های دانشگاه تبریز