مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-24اقتصادي

کمیسیون 150 میلیونی فروش خانه در تهران


تعرفه قانونی فروش یک خانه 100 متری با ارزش حدود 7 میلیارد و 600 میلیون تومان (طبق گزارش بانک مرکزی در خصوص متوسط قیمت مهرماه امسال) 38 میلیون تومان از دو طرف معامله است اما برخی مشاوران املاک برای معامله ذکر شده 152 میلیون تومان دریافت می کنند، - تعرفه قانونی فروش یک خانه 100 متری با ارزش حدود 7 میلیارد و 600 میلیون تومان (طبق گزارش بانک مرکزی در خصوص متوسط قیمت مهرماه امسال) 38 میلیون تومان از دو طرف معامله است اما برخی مشاوران املاک برای معامله ذکر شده 152 میلیون تومان دریافت می کنند، یعنی 4 برابر کمیسیون مصوب.

درحالی دریافت تعرفه غیرقانونی برخی مشاوران املاک به چالش تبدیل شده که رییس اتحادیه مشاوران املاک ادعا کرد: می توانیم بنگاه ها را مدیریت کنیم تا کمیسیون بالاتر از تعرفه دریافت نکنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به کاهش قیمت مسکن از خرداد امسال، اظهار کرد: زمانیکه از آمار خانه های خالی اطلاعاتی وجود نداشته باشد و یک عده خانه ها را خالی نگه می دارند تا با قیمت بالاتر بفروشند نوسانات اتفاقات می افتد.

  وی افزود: می توانیم شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم تا در سامانه املاک و مستغلات، هیچ مشاور املاکی نتواند کمیسیون بالاتر از تعرفه دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون 150 میلیونی فروش خانه در تهران

کمیسیون 150 میلیونی فروش خانه در تهران