مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-12اقتصادي

کاهش ترافیک با اجرای اصلاح هندسی میدان هزار سنگر


ایجاد پل روگذر از کمربندی به سمت محور محمودآباد توسط مدیریت شهری نبوده و این طرح از ابتدا اشتباه بود، گفت: با اصلاح جدید هندسی میدان هزار سنگر نارضایتی ها کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احمد محمدی دوشنبه شب در جمع مسؤولان و مدیران شهری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ساماندهی میدان هزار سنگر از هفته دولت سال گذشته آغاز شد و در طول سال معضلات و نارضایتی زیادی برای شهروندان ایجاد کرده بود.

وی با اعلام اینکه ایجاد پل روگذر از کمربندی به سمت محور محمودآباد توسط مدیریت شهری نبوده و توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شد هرچند از ابتدا طراحی پل اشتباه بود، افزود: با ورود خودروهای عبوری به مازندران در مسیر پلیس راه بیش از 75 درصد وسایل نقلیه روانه کمربندی هزار سنگر برای طی مسافت به سمت ساری یا مشهد مقدس می شوند البته ورودی مسیر به سمت محمودآباد حداقل است جز در ایام تعطیلات که مسافران روانه شمال کشور می شوند.

*پل هزارسنگر آمل 20 درصد کارآیی دارد رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه پل روگذر هزار سنگر هم اکنون تبدیل به معضل شده است و بار ترافیکی را از هزار سنگر کم نکرد، تصریح کرد: این پل می توانست بیش از 80 درصد کارآیی داشته باشد ولی هم اکنون کارآیی حدود 20 درصد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ترافیک با اجرای اصلاح هندسی میدان هزار سنگر

کاهش ترافیک با اجرای اصلاح هندسی میدان هزار سنگر