مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-28حوادث

کشف 15 اصله کاج قاچاق در گلستان / 2 فرد متخلف دستگیر شدند


عیسی گلبینی مفرد، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو از کشف چوب جنگلی قاچاق متعلق به 15 اصله کاج در کردکوی خبر داد و گفت: - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از کشف چوب جنگلی قاچاق متعلق به 15 اصله کاج در کردکوی خبر داد و گفت: در این خصوص 2 نفر دستگیر شدند.

عیسی گلبینی مفرد، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو از کشف چوب جنگلی قاچاق متعلق به 15 اصله کاج در کردکوی خبر داد و گفت: در این خصوص 2 نفر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق چوب های جنگلی، مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کردکوی با همراهی پلیس پس از شناسایی قاچاقچیان چوب و شناسایی انبار چوب ها که یک دامداری بود، با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند.

وی اضافه کرد: در این بازرسی مشخص شد، 2 نفر از اهالی شهرستان کردکوی با قطع 15 اصله درخت کاج، چوب استحصالی را در دامداری دپو کرده اند که بر اساس قانون این محموله قاچاق ضبط و توفیق و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: فعل ارتکابی متخلفان به استناد ماده 42 و 48 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع مصوب 1346، مبنی بر قطع و همچنین حمل چوب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 اصله کاج قاچاق در گلستان / 2 فرد متخلف دستگیر شدند

کشف 15 اصله کاج قاچاق در گلستان / 2 فرد متخلف دستگیر شدند