مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-06ورزشي

باید به حال فوتبال خوزستان گریه کرد


یک کارشناس با بیان این که فوتبال خوزستان تنها است، گفت: اگر مسئولان استانی و خصوصا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حمایت خوبی از فوتبال داشته باشند، - ایسنا/خوزستان یک کارشناس با بیان این که فوتبال خوزستان تنها است، گفت: اگر مسئولان استانی و خصوصا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان حمایت خوبی از فوتبال داشته باشند، این گونه در برنامه زنده تلویزیونی، مجری پایتخت نشین با حالت پوزخند هیات فوتبال استان را به سخره نمی گرفت و زیر سوال نمی برد.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بدون تردید یکی از مهم ترین مسایل فوتبال خوزستان، تیم ها و باشگاه های خصوصی، مشکلات مالی است که گاها سبب دلسردی، واگذاری یا در بدترین حالت انحلال آن تیم ها خواهد شد.

بسیاری از افراد علاقه مند به فوتبال خوزستان با هزینه های شخصی تیم داری می کنند و مسئولان استانی و متولیان ورزش استان از آن ها حمایت خاصی نمی کنند.

این در حالی است که با خرید هر امتیاز و سهمیه جهت تیم داری، در حقیقت سرمایه ای به سرمایه های فوتبال خوزستان افزوده شده و مدیران آن باشگاه با هزاران امید به حمایت های استانی، آن امتیاز را خریداری و نونهالان، نوجوانان و جوانان علاقه مند و مستعد را دور هم جمع کرده تا شاید به ورزش استان خدمتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به حال فوتبال خوزستان گریه کرد

باید به حال فوتبال خوزستان گریه کرد