مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-06سياسي

غزه تابلوی تلخی از واقعیت دنیاست / کشف فساد اخیر گویای فسادستیزی دولت است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ایسنا به عنوان یکی از وجوه مشترک و نقطه اتصال فرهنگ و ارشاد اسلامی با جهاد دانشگاهی نام برد و گفت: - ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ایسنا به عنوان یکی از وجوه مشترک و نقطه اتصال فرهنگ و ارشاد اسلامی با جهاد دانشگاهی نام برد و گفت: رسانه های موثر، از جمله ایسنا باید به تبیین واقعیت های جهان امروز بپردازند.

فرشید فلاح که به بهانه 16 آذر در دفتر ایسنا حضور یافته بود، در گفت وگو با خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: غزه تابلویی از واقعیت دنیای امروز است که با نگریستن در آن می توان به بسیاری از حقایق پی برد.

وی ضمن تبریک گفتن 16 آذر، سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: ایسنا از رسانه های موثر و مورد وثوق مخاطبان است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان به تلاش بی وفقه رسانه های معاند برای ضربه زدن به کشور اشاره و بیان کرد: رسانه های داخلی باید به مقابله با دسیسه های رسانه های معاند بپردازند.

رسانه های ما و از جمله ایسنا و فعالان مجازی و دیگر رسانه ها، حریف رسانه های معاند هستند.

وی بر لزوم افشاگری درباره واقعیت های دنیای غرب و رسانه های معاند تاکید و اظهار کرد: تبیین این واقعیت ها می تواند به مخاطبان در شناخت واقعیت ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه تابلوی تلخی از واقعیت دنیاست / کشف فساد اخیر گویای فسادستیزی دولت است

غزه تابلوی تلخی از واقعیت دنیاست / کشف فساد اخیر گویای فسادستیزی دولت است