مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-03فرهنگي

سریال های تاریخی چهره های شاخص و مفاخر را به نسل جدید معرفی می کند


کارهای بزرگ تاریخی خدمت بزرگی به چهره های ملی و مذهبی ما می کند و در سال های اخیر با ساخت این سریال ها، شناخت عمیقی از این شخصیت ها در مخاطب ایجاد شد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: کارهای بزرگ تاریخی خدمت بزرگی به چهره های ملی و مذهبی ما می کند و در سال های اخیر با ساخت این سریال ها، شناخت عمیقی از این شخصیت ها در مخاطب ایجاد شد.

اسماعیل زارعی کوشا، شامگاه 11 آذر در آیین رونمایی از سریال سنجرخان که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم که پخش سریال سنجرخان غبار غربت را از چهره قهرمانان ملی این دیار بزداید و ما شاهد آغاز یک حرکت فرهنگی و هنری در جهت معرفی چهره های شاخص استان کردستان در ادوار مختلف تاریخ به ویژه قهرمانان الهام بخش رشادت، شجاعت و سلحشوری باشیم.

وی افزود: امید است، آغاز کار فاخر دیگری به نام مستوره اردلان بانوی نامدار این دیار، اولین و تنها بانوی مورخ جهان، کار موفقی باشد و همچون سریال سنجرخان به آن هدف بزرگ دست پیدا کند.

استاندار کردستان بیان کرد: حوصله مطالعه و خواندن در جامعه کم شده است، اما برای رسیدن به یک کار هنری جذاب، می توان ده ها عنوان کتاب را خواند و جمع بندی کرد.

وی تأکید کرد: کارهای بزرگ تاریخی خدمت بزرگی به چهره های ملی و مذهبی ما می کند و در سال های اخیر با ساخت این سریال ها، شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های تاریخی چهره های شاخص و مفاخر را به نسل جدید معرفی می کند

سریال های تاریخی چهره های شاخص و مفاخر را به نسل جدید معرفی می کند