مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-27سياسي

پیدایش دولت نامشروع اسراییل یک انحراف تاریخی است


عضو حقوقدان شورای نگهبان، پیدایش دولت نامشروع اسراییل را یک انحراف تاریخی خواند و گفت: بر خلاف قواعد بین المللی رژیم صهیونیستی با یک تصرف غاصبانه و جنایت آمیز شروع شده است؛ - غصب زمین و قتل و عام مردم فلسطین در منطقه و شهرک سازی در مناطق فلسطینی نقض سیستماتیک قوانین بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی کدخدایی، رییس پژوهشکده شورای نگهبان امروز در افتتاحیه همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حوادث غزه و جنایات رژیم صهیونیستی که در حال ارتکاب است، ابعاد مختلفی داشت و در این نوع نشست ها این ابعاد از زوایای گوناگون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان بیان کرد: یک بحث حقوقی در خصوص شروع این اقدامات مطرح است و نکته دوم در خصوص توصیف جنایات از نگاه حقوق بین الملل و قواعد بشری است.

رژیم صهیونیستی در ابتدای پیدایش خود متعارف نبود و با اعلام غیرقانونی یک دولت نامشروع شکل گرفت و جنایات از همان زمان شروع شد.

کدخدایی پیداش دولت نامشروع اسراییل را یک انحراف تاریخی خواند و اظهار کرد: بر خلاف قواعد بین المللی رژیم صهیونیستی با یک تصرف غاصبانه و جنایت آمیز شروع شده است؛ غصب زمین و قتل و عام مردم فلسطین در منطقه و شهرک سازی در مناطق فلسطینی نقض سیستماتیک قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدایش دولت نامشروع اسراییل یک انحراف تاریخی است

پیدایش دولت نامشروع اسراییل یک انحراف تاریخی است