مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 00:302023-11-21حوادث

بالگرد اورژانس نبود، دختر 17 ساله عشایری فوت کرد


سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک دختر 17 ساله عشایری مصدوم در نبود بالگرد اورژانس در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک دختر 17 ساله عشایری مصدوم در نبود بالگرد اورژانس در این استان خبر داد.

محمدامین نیکویی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص انتشار اخباری مبنی بر فوت دختر جوان در شهرستان بهمیی در نبود بالگرد اورژانس گفت: ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 30 آبان 1402 گزارشی مبنی بر زخمی شدن یک دختر جوان 17ساله در منطقه عشایری محدوده گُنبدبردی شهرستان بهمیی به مرکز پیام اورژانس 115 اعلام شد.

وی افزود: پس از حدود سه ساعت و 30 دقیقه پیاده روی نیروهای پایگاه اورژانس ماغر و دو نیروی در حال استراحت، بر بالین فرد مصدوم حاضر می شوند، دختر زخمی از ناحیه پا خونریزی داشت، اقدامات اولیه درمانی و سرم ترابی را انجام می دهند اما بدلیل کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه امکان انتقال سریع به مراکز درمانی جهت اقدامات تکمیلی درمان وجود نداشت.

نیکویی اظهار کرد: از اورژانس هوایی شهر شیراز مرکز استان فارس و شهر بهبهان در استان خوزستان درخواست بالگرد جهت کمک کردیم اما متاسفانه هر دو اورژانس غیرفعال بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد اورژانس نبود، دختر 17 ساله عشایری فوت کرد

بالگرد اورژانس نبود، دختر 17 ساله عشایری فوت کرد