مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-23سياسي

حجت الاسلام خسروپناه: پژوهشگاه دفاع مقدس دافوس ارتش روایات جنگ را تجربه نگاری کند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: پژوهشگاه دفاع مقدس در دافوس آجا، علاوه بر ثبت خاطرات و روایات دفاع مقدس و مستندنگاری آن، بایستی به تحلیل و کشف تجربیات و در حقیقت تجربه نگاری نیز بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با اشاره به نقش ارتش و سپاه در دفاع مقدس، گفت: تعامل دو نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب گردید تا جنگ به ثمر برسد.

وی با اشاره به بلوغ علمی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، گفت: پیوند پژوهشگاه ها با دانشگاه در این مکان مقدس، تحت یک مدیریت واحد، موجب رشد در بُعد معرفتی، پژوهشی و تولید علم در این مجموعه شده است و این بسیار حائز اهمیت است.

خسروپناه با اشاره به سابقه دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا و اهمیت این دانشگاه، گفت: با عنایت به تجربه عظیم و همچنین ظرفیت قابل توجهی که این دانشگاه دارد، باید به حوزه برپایی کرسی های ترویجی و نظریه پردازی در این دانشگاه توجه ویژه ای مبذول شود، چرا که ما باید به مسأله نظریه پردازی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام خسروپناه: پژوهشگاه دفاع مقدس دافوس ارتش روایات جنگ را تجربه نگاری کند

حجت الاسلام خسروپناه: پژوهشگاه دفاع مقدس دافوس ارتش روایات جنگ را تجربه نگاری کند