مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-02سياسي

زیرساخت های صیادی و طرح های آبزی پروری تقویت می شود


با تمهیدات اندیشیده شده، زیرساخت های صیادی و طرح های آبزی پروری در شهرستان گناوه تقویت می شود.

- ایسنا/بوشهر فرماندار گناوه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، زیرساخت های صیادی و طرح های آبزی پروری در شهرستان گناوه تقویت می شود.

محمد تقی صفری در نشست مسئولان شیلات استان بوشهر گفت: گناوه علاوه بر تجارت دریایی در زمینه آبزی پروری و صیادی نیز جایگاه ممتازی دارد و تقویت زیرساخت های صیادی در شهرستان گناوه امری لازم و ضروری است.

فرماندار گناوه، توجه به جامعه صیادی که از اقشار زحمتکش و همواره حامی و مدافع انقلاب اسلامی بوده و هستند را مورد تاکید قرار داد و آمادگی شهرستان را برای کمک به توسعه زیرساخت های مرتبط با صنعت صیادی در این شهرستان اعلام کرد.

صفری همچنین در خصوص واگذاری های شهرک های شیلاتی یادآور شد: باید حقوق مردم بومی رعایت شود چرا که در صورت قصور و عدم توجه به حقوق مردم مستضعف و روستاییان در جوار این طرح ها همه ما در پیشگاه خدای متعال مواخذه خواهیم شد.

وی همچنین گزارشی از اقداماتی صورت گرفته که منجر به بهبود خدمات به جامعه صیادی شده و اعتباراتی که به این حوزه اختصاص یافته ارائه کرد.

عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر نیز ضمن توضیحاتی در این خصوص، روند آخرین پیگیری ها در زمینه احداث شهرک های شیلاتی را ارائه و بر ادامه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های صیادی و طرح های آبزی پروری تقویت می شود

زیرساخت های صیادی و طرح های آبزی پروری تقویت می شود