مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-12اجتماعي

پژوهش های دانشگاه فرهنگیان در راستای، ماموریت گرایی است


رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به نوع پژوهش در دانشگاه های ماموریت گرا، گفت: در دانشگاه فرهنگیان هر پژوهشی در راستای آموزش و پرورش، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به نوع پژوهش در دانشگاه های ماموریت گرا، گفت: در دانشگاه فرهنگیان هر پژوهشی در راستای آموزش و پرورش، دانش آموز، معلم و پرسنل آموزش و پرورش انجام می شود.

دکتر مسعود صالحی شبلیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان ماموریت گرا است؛ پژوهش، فرهنگ و آموزش در این دانشگاه نیز همگی در این راستا است و پژوهش هایی دنبال می شوند که بتوانند توانمندی معلم و دانش آموزان را افزایش دهند.

وی ادامه داد: در این راستا، اسفندماه امسال همایش آموزش علوم تربیتی (PCK) از سوی این دانشگاه برگزار می شود؛ در این همایش و دیگر رویدادها، به معلمان آموزش می دهیم که چگونه محتوای رشته تحصیلی خود را به دانش آموزان آموزش بدهند و آخرین دستاوردهای علمی را در مسیر تدریس، مدیریت کلاس درس و برقراری ارتباط با دانش آموز به کار بگیرند.

در واقع نوع پژوهش ها در دانشگاه فرهنگیان همگی در مسیر آموزش است.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: در حالی که رویدادهای علمی از جمله همایش ها در دیگر دانشگاه ها، عموما به آسیب شناسی علمی یک مساله می پردازد، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های دانشگاه فرهنگیان در راستای، ماموریت گرایی است

پژوهش های دانشگاه فرهنگیان در راستای، ماموریت گرایی است