مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-17سياسي

اهتمام دولت به تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور


تعدادی از ایرانیان مقیم بارسلون در دیدار با «رضا زبیب»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، بر اهمیت سرعت بخشیدن به اجرای قانون اعطای تابعیت و صدور مدارک برای کودکانی که مادران ایرانی و پدر خارجی دارند، - تعدادی از ایرانیان مقیم بارسلون در دیدار با رضا زبیب ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، بر اهمیت سرعت بخشیدن به اجرای قانون اعطای تابعیت و صدور مدارک برای کودکانی که مادران ایرانی و پدر خارجی دارند، تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار ایرانیان مقیم بارسلون با تشریح مسائل و مشکلات خود، خواهان کمک دولت برای تسهیل تردد آنها و خانواده هایشان به ایران شدند.

بر اساس اعلام سفارت ایران در اسپانیا ، مهمترین خواسته آنها از دولت و ستاد کل نیروهای مسلح، تسهیل تردد فرزندان مشمول خدمت نظام وظیفه به کشور بود.

دانشجویان ایرانی نیز خواستار دریافت مهر خروج مشمولین بودند.

سرعت بخشیدن به اجرای قانون اعطای تابعیت و صدور مدارک کودکانی که مادران ایرانی و پدر خارجی دارند، از دیگر مطالبات ایرانیان بارسلون بود.

رضا زبیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا نیز در این دیدار با یادآوری اهتمام دولت به تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور، تاکید کرد خواسته های هموطنان را برای رسیدگی به مراجع عالی و نهادهای تخصصی و شورای عالی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت به تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور

اهتمام دولت به تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور