مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-12ورزشي

ویسی: آن پنالتی گرفته می شد حال و روز من این نبود


سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه قول می دهد بهترین اتفاقات برای نفت رقم خواهد خورد، گفت: امیدوارم از این شرایط خارج شویم و خنده مردم آبادان را ببینم.

- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه قول می دهد بهترین اتفاقات برای نفت رقم خواهد خورد، گفت: امیدوارم از این شرایط خارج شویم و خنده مردم آبادان را ببینم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بازی معوقه تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: گل گهر یکی از تیم های تاکتیک پذیر و کاملا منطقی لیگ است.

این بازی برای ما مهم است.

البته همه بازی ها مهم اند اما چون این بازی یک دیدار عقب افتاده است باید باهوش عمل کنیم تا مقابل هواداران خونگرم و مهربانمان این بار سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: یک امتیاز هم می تواند دو پله ما را در جدول تکان بدهد اما برد می تواند تماشاگران نفت را خوشحال کند؛ هوادارانی که تاکنون صبوری کرده اند و دم آنها گرم.

مقابل گل گهر باید هوشمندانه بازی کنیم زیرا بازیکنان قدرتمندی دارد و تنها تیمی است که می تواند در طول بازی سه - چهار بار تغییر روش بدهد.

ما هم محکم، قوی و شجاعانه بازی می کنیم تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که در هوای آلوده آبادان به چه صورت تمرین کرده اند، عنوان کرد: این قدر گیج و بدحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی: آن پنالتی گرفته می شد حال و روز من این نبود

ویسی: آن پنالتی گرفته می شد حال و روز من این نبود