مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-19ورزشي

ماشین 100میلیاردی از کنعانی و سردار آزمون پس گرفته شد!


طبق اطلاعات تابناک خودروهای پورشه ماکان علی قلی زاده، پیام نیازمند و احمد نوراللهی، خودرو مازراتی گریکاله متعلق به مهدی ترابی و خودرو رنجرور سردار آزمون و کنعانی زادگان به ایران وارد شده و حتی فروخته شده بود و حالا دولت چگونه می خواهد مال فروخته شده را پس بگیرد؟ - مجوز جنجالی واردات خودروی لاکچری فوتبالیست ها که چند ده میلیارد تومان سود نصیب بازیکنان تیم ملی کرد، و واکنش های زیادی در جامعه برنگیخت، باطل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ مرکز رسانه قوه قضاییه امروز اعلام کرد: مصوبه هیات وزیران در رابطه با اجازه به اعضای تیم ملی فوتبال و کادر فنی برای واردات خودرو به علت احراز تبعیض ناروا از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شد.

از این رو بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال که پیش از این اقدام به واردات خودرو کردند نیز مشمول رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری می شوند.

گفته می شود خودروهای پورشه ماکان علی قلی زاده، پیام نیازمند و احمد نوراللهی، خودرو مازراتی گریکاله متعلق به مهدی ترابی و خودرو رنجرور سردار آزمون و کنعانی زادگان به ایران رسیده است و حتی فروخته شده است و حالا دولت چگونه می خواهد مال فروخته شده را پس بگیرد؟ موضوع حواله خودرو برای اولین بار در جام جهانی 2014 از سوی محمود احمدی نژاد به منظور پاداش به فوتبالیست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین 100میلیاردی از کنعانی و سردار آزمون پس گرفته شد!

ماشین 100میلیاردی از کنعانی و سردار آزمون پس گرفته شد!