مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:362023-12-10اقتصادي

دستگیری تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی تهران به اتهام اخذ رشوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان تهران با اشاره به اقدامات دادستانی تهران در مقابله با زمین خواری اظهار کرد: براساس گزارش بازپرسی ناحیه 37 تهران، تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران برای برخی افراد با انجام روش هایی نظیر اصلاح هندسی نسبت به اعلام مستثنی بودن اراضی ملی اقدام و در قبال آن رشوه دریافت می کردند.

وی افزود: یکی از نمونه های اقدامات این افراد در مورد ملکی 11 هکتاری در منطقه وردیچ از توابع استان تهران است که فردی با استفاده از نفوذ و پرداخت رشوه به مسئولان اداره منابع طبیعی نسبت به اخذ نظریه اعلام مستثنیات این ملک شده است.

دادستان تهران بیان کرد: تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران در تاریخ 26 آبان ماه سال جاری جلب شدند.

همچنین با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازضابط قضایی، نقشه بردار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران هم به اتهام اخذ رشوه جلب شد.

صالحی بیان کرد: از اداره منابع طبیعی استان تهران یک فقره چک متعلق به یکی از مراجعان و زمین خواران بوده، سکه بهار آزادی، دلار و یورو کشف شده است.

وی با بیان اینکه متهمان در اقاریر خود به دریافت رشوه اعتراف کرده اند، افزود: متهمان پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری به زندان معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی تهران به اتهام اخذ رشوه

دستگیری تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی تهران به اتهام اخذ رشوه