مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-20اقتصادي

هشدار کمبود شیرخشک در ماه های آینده/ قیمت مواد اولیه تولید شیرخشک 7 برابر شده


رییس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال، گفت: موجودی ماده اولیه شیرخشک در شرکت های تولیدکننده، پایین است و اگر شرکت ها بخواهند ماده اولیه را با نرخ جدید که قیمت آن 7 برابر شده تأمین کنند در مضیقه مالی قرار می گیرند.

- رییس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال، گفت: موجودی ماده اولیه شیرخشک در شرکت های تولیدکننده، پایین است و اگر شرکت ها بخواهند ماده اولیه را با نرخ جدید که قیمت آن 7 برابر شده تأمین کنند در مضیقه مالی قرار می گیرند.

رییس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال با بیان این که در پی تغییر نرخ ارز مواد اولیه شیرخشک، قیمت این مواد اولیه هفت برابر شده است؛ نسبت به بروز کمبود شیرخشک در ماه های آینده هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، هانی تحویل زاده درباره آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور، اظهار کرد: از سه هفته پیش به صورت ناگهانی و خلق الساعه نرخ ارز دولتی مواد اولیه شیرخشک از 4200 تومان به 28 هزار و 500 تومان تغییر کرد، اما این مسئله از پیش به اطلاع تولیدکنندگان شیرخشک نرسیده بود.

  وی افزود: موجودی ماده اولیه در شرکت های تولیدکننده پایین است و اگر شرکت ها بخواهند ماده اولیه را با نرخ جدید که قیمت آن 7 برابر شده تأمین کنند در مضیقه مالی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کمبود شیرخشک در ماه های آینده/ قیمت مواد اولیه تولید شیرخشک 7 برابر شده

هشدار کمبود شیرخشک در ماه های آینده/ قیمت مواد اولیه تولید شیرخشک 7 برابر شده