مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-05اقتصادي

تسریع در تعیین تکلیف کالاهای تملیکی استان بوشهر


مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: همراهی دستگاه قضا موجب تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی استان شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری و مختاری معاون دادستان استان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی بازدید به عمل آوردند.

رییس کل دادگستری و معاون دادستان استان پس از بازدید از انبار اموال تملیکی بوشهر، نحوه نگهداری و روند تعیین تکلیف کالاها را بررسی و از همراهی دستگاه قضا، در مواجهه اموال تملیکی با چالش ها و موانع موجود در روند تعیین تکلیف و جلوگیری از تضییع بیت المال خبر دادند.

سید علی عسکری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری و قدردانی از همراهی و حمایت مقامات دستگاه قضا از اموال تملیکی، اظهار داشت: در سال های اخیر مقامات دادگستری و دادستانی استان اقدامات شایسته و چشمگیری در روند تعیین تکلیف پرونده های در اختیار این سازمان انجام و در مواجهه با چالش های موجود در کنار اموال تملیکی بوده اند که از عوامل موفقیت و ثبت رکوردهای این اداره کل در سال ها و ماه های اخیر در کشور بوده است.

وی از تسریع در روند تعیین تکلیف کالاهای ضبطی، قاچاق و متروکه انبارهای گمرکات شمال و جنوبی استان که در دوماه گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تعیین تکلیف کالاهای تملیکی استان بوشهر

تسریع در تعیین تکلیف کالاهای تملیکی استان بوشهر