مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-10سياسي

تمجید امیرعبداللهیان از تلاش های دبیرکل دی هشت در حمایت از حقوق ملت فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی هشت) ایسیاکا عبدالقادر امام از بیانیه مشترک نشست اخیر کمیسیون دی هشت در حمایت از مردم .

- وزیر امور خارجه در نامه ای به دبیرکل دی هشت ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در راستای دفاع از حقوق ملت فلسطین، بر حمایت ایران از اقدامات این سازمان برای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی هشت) ایسیاکا عبدالقادر امام از بیانیه مشترک نشست اخیر کمیسیون دی هشت در حمایت از مردم غزه و همچنین تلاش های وی در جهت هماهنگی اقدامات سازمان مذکور در حمایت از حقوق ملت فلسطین تمجید کرد.

در این نامه، حمایت کامل جمهوری اسلامی ایران از اقدامات مکمل سازمان دی هشت در جهت پشتیبانی از ملت فلسطین و اعمال فشار علیه رژیم صهیونیستی در جهت توقف دائمی حملات به باریکه غزه، رفع کامل محاصره و پایان اشغال اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید امیرعبداللهیان از تلاش های دبیرکل دی هشت در حمایت از حقوق ملت فلسطین

تمجید امیرعبداللهیان از تلاش های دبیرکل دی هشت در حمایت از حقوق ملت فلسطین