مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-19حوادث

شکارچیان ممنوعیت شکار را در فصل «قوچ مستی» رعایت کنند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان گفت: قانون برای برخورد با متخلفان شکار غیرمجاز هیچ گونه مماشاتی ندارد، اما از شکارچیان می خواهیم در فصل جفت گیری و قوچ مستی، - ایسنا/اصفهان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان گفت: قانون برای برخورد با متخلفان شکار غیرمجاز هیچ گونه مماشاتی ندارد، اما از شکارچیان می خواهیم در فصل جفت گیری و قوچ مستی، ممنوعیت شکار را رعایت کنند.

حسین شواخی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی گزارشی که به نیروهای کلانتری روستای بقم مبنی بر حضور شکارچیان متخلف در کوه های روستای فسخود رسیده بود، نیروهای انتظامی در حین گشت زنی متوجه صدای شلیک چند تیر شده که با تعقیب و گریز نهایتاً شکارچیان متخلف دستگیر می شوند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای کلانتری روستای بقم پنج شکارچی متخلف دستگیر می شوند، گفت: پس از اطلاع محیط بانان از این موضوع و حضور در منطقه انتظامی، نیروهای محیط زیست نسبت به تعداد تفنگ و دیگر ادوات شکارچیان مشکوک می شوند که پس از ساعت ها گشت زنی مجدد در ارتفاعات کوه یکی دیگر از اسلحه های شکارچیان یافت می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردستان با اشاره به اینکه از متخلفان شکار 3 اسلحه گلوله زنی همراه با دیگر ادوات و لاشه یک رأس کل وحشی کشف و ضبط شده است تصریح کرد: پرونده تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان ممنوعیت شکار را در فصل «قوچ مستی» رعایت کنند

شکارچیان ممنوعیت شکار را در فصل «قوچ مستی» رعایت کنند