مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-23سياسي

تامین آب شرب 37 هزار نفر از مردم قزوین با افتتاح پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی


مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: 5 مجتمع آبرسانی در سطح استان توسط بسیج سازندگی در حال راه اندازی است که با بهره برداری از آن ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در جریان برگزاری رویداد یک روزه جام رسانه امید اظهار کرد: بسیج سازندگی در موضوعاتی مانند آب شرب روستایی، شبکه راه ها، مراکز بهداشت و مدارس ورود داشته است.

در این راستا قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با هدف محرومیت زدایی و با فرماندهی سردار سلامی شکل گرفته و در سطوحی استانی نیز با فرماندهی فرمانده سپاه استان در حال فعالیت می باشد.

وی با اشاره به موفقیت های بسیج سازندگی استان قزوین در عرصه محرومیت زدایی عنوان کرد: همراهی و همکاری با گروه های جهادی، یکی از عرصه فعالیت بسیج سازندگی در سطح استان است که پایه و اساس شکل گیری بسیج سازندگی نیز به شمار می رود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین با بیان اینکه حدود یک هزار و 400 گروه جهادی در استان ساماندهی و مناطق هدف آنان مشخص شده است، افزود: بخشی از این گروه ها به صورت تخصصی فعالیت می کنند که تعداد آن ها  562 گروه می باشد و در کنار آن ها 668 گروه جهادی محلات و 203 گروه جهادی خواهران نیز در استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب 37 هزار نفر از مردم قزوین با افتتاح پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی

تامین آب شرب 37 هزار نفر از مردم قزوین با افتتاح پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی