مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-14سياسي

دولت کاهش وابستگی درآمدهای بودجه به نفت را در لایحه پیش بینی کرده است


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: باتوجه به اینکه هنوز برنامه هفتم فرایند نهایی خود را طی نکرده، اختلاف نظری بین مجلس و دولت در تصویب کلیات بودجه پیش آمد اما قطعا تلاش مجلس و دولت تصویب بودجه ای واقع گرایانه برای سال 1403 است تا فشار تورمی بر مردم تحمیل نشود.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: باتوجه به اینکه هنوز برنامه هفتم فرایند نهایی خود را طی نکرده، اختلاف نظری بین مجلس و دولت در تصویب کلیات بودجه پیش آمد اما قطعا تلاش مجلس و دولت تصویب بودجه ای واقع گرایانه برای سال 1403 است تا فشار تورمی بر مردم تحمیل نشود.

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که مجلس و دولت در تلاش تصویب بودجه ای واقع گرایانه برای سال 1403 هستند ، بیان کرد: دولت و مجلس هر کدام وظیفه مشخصی در تصویب بودجه بر عهده دارند.

اولین مسئله ای که در تصویب کلیات لایحه بودجه سال آتی وجود دارد این است که هنوز برنامه هفتم توسعه نهایی نشده است و فرآیند نهایی خود را طی نکرده است.

یکی از مسائلی که پیش آمد در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان بود.

مجلس در برنامه هفتم پیش بینی کرده تا حقوق بازنشستگان تا 90 درصد حقوق شاغلان تا پایان سال سوم اجرای برنامه همسان سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت کاهش وابستگی درآمدهای بودجه به نفت را در لایحه پیش بینی کرده است

دولت کاهش وابستگی درآمدهای بودجه به نفت را در لایحه پیش بینی کرده است