مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-25ورزشي

ظرفیت های بومی و محلی روستاهای کوه چنار ناشناخته مانده اند


فرمانده سپاه کوه چنار با بیان اینکه ظرفیت های بومی و محلی روستاهای این شهرستان ناشناخته مانده اند بر ضرورت معرفی این ظرفیت ها تأکید کرد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه کوه چنار با بیان اینکه ظرفیت های بومی و محلی روستاهای این شهرستان ناشناخته مانده اند بر ضرورت معرفی این ظرفیت ها تأکید کرد.

همزمان با هفته بسیج، المپیاد بازی های بومی و محلی در بخش کوهمره نودان شهرستان کوه چنار با مشارکت جوانان و نوجوان در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد.

فرمانده سپاه کوه چنار امروز، 4 آذرماه در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه این برنامه با مشارکت خوب جوانان و نوجوانان و با نگاه به آیین و آداب و رسوم منطقه با محوریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با همکاری پایگاه های مقاومت و ادارات مرتبط اجرایی شد.

فرمانده سپاه کوه چنار اظهار کرد: روستاهای شهرستان کوه چنار پر از ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف و جوانان مستعدد است، ولی متأسفانه این ظرفیت ها به خوبی معرفی نشده و ناشناخته مانده است.

مطمئناً اجرای چنین برنامه های فرهنگی می تواند در معرفی هرچه بهتر شهرستان نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان کوه چنار بیان کرد: بسیج و سپاه همواره دغدغه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار را داشته اند و خوشبختانه با اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بومی و محلی روستاهای کوه چنار ناشناخته مانده اند

ظرفیت های بومی و محلی روستاهای کوه چنار ناشناخته مانده اند