مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-07سياسي

مقیمی: دانشجویان بصیر در مواجهه با ایادی استکبار با صبوری صحنه را تغییر دادند


رییس دانشگاه تهران در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجویان بصیر در مواجهه با ایادی استکبار با صبوری و رویکردی تبیینی صحنه را تغییر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، رییس دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو با صدور پیامی  یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی در 16 آذر سال 1332 را گرامی داشت.

متن پیام به این شرح ذیل است: 70 سال از نقش بستن خون دانشجویان استکبارستیز دانشگاه تهران بر تارک این دانشگاه چنان می گذرد که روحیه استکبارستیزی در دانشجویان این مرز و بوم نه تنها دستخوش یکنواختی نشده، بلکه فزونی گرفته و متکامل شده است.

این روحیه نه تنها خود را در بزنگاه ها و نقاط حساس تاریخی کشورمان، بلکه در سال های پر فراز و نشیب جبهه مقاومت اسلامی نمایان ساخته است.

آثار حادثه 16 آذر 1332 که یادآور روحیه استقلال طلبی و استکبارستیزی به عنوان یک ضرورت همیشگی برای زیست دانشجویی است، به انحای مختلف در سال های دور و نزدیک در جریان دانشجویی آرمانخواه کشور تبلور یافته است؛ چه اینکه در یکسال اخیر، یکی از برجسته ترین نقاط حرکت استکبارستیز جنبش دانشجویی در یکی از خاص ترین برهه های انقلاب اسلامی مشاهده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیمی: دانشجویان بصیر در مواجهه با ایادی استکبار با صبوری صحنه را تغییر دادند

مقیمی: دانشجویان بصیر در مواجهه با ایادی استکبار با صبوری صحنه را تغییر دادند