مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-14سياسي

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه امروزه ضرورت پژوهش بر هیچ کس پوشیده نیست، - 61 پژوهشگر و فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در مراسمی به مناسب هفته پژوهش در محل سالن شهدای مدافع سلامت مرکز آموزشی درمانی باهنر تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه امروزه ضرورت پژوهش بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: باید در انجام فعالیت های پژوهشی اخلاق پژوهشی را مورد توجه قرار داد.

  حجت الاسلام علی عارفی بر فعال شدن مراکز شورای پژوهشی دانشکده ها تاکید کرد.

 سپس قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در امور ستادی گفت: تجلیل از پژوهشگران تجلیل بخشی از بدنه دانشگاه است که علاوه بر رسالت کاری خود، در زمینه تحقیقات نیز سرآمد هستند.

 پیام خزائلی افزود: پژوهش نباید فقط در قالب انتشار نتایج باشد بلکه باید کاربردی باشد که در نهایت منجر به کارآفرینی و مسئولیت پذیری اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شدند

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شدند