مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-03پزشكي

آلودگی هوا برای همه گروه های سنی مضر است


استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اگر مسئولین هواشناسی میزان آلودگی هوا را برای تمامی گروه های سنی مضر می دانند باید تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مسعود مردانی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران امشب یکشنبه 12 آذر 1402 در برنامه تهران 20 شبکه 5 تهران گفت: 4 سال پیش با اولین مورد کووید 19 روبرو شدیم در آن زمان تردد در مترو تهران حدود 6 میلیون نفر در روز بود و ما با تلاش های بسیاری که کردیم تعداد تردد را در عرض یک ماه به 60 هزار نفر در روز رساندیم.

مردانی ادامه داد: آلودگی هوا از کویید 19 ضعیف تر نیست حتی مضرتر از کویید 19 است چرا که اگر عوارض آلودگی هوا را جستجو کنیم از بیماری های عفونی، ریوی و بیماری هایی که روی سیستم اعصاب مرکزی اثر می کند و همچنین سرطان را مشاهده می کنیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: ما از مردم می خواهیم به این موضوع توجه کنند، آلودگی هوای تهران برای تمامی گروه های سنی مضر است وگشت زدن در خیابان های مرکزی شهر، دیوانگی محض است.

وی گفت: زمانی که می گوییم هوا آلوده است، برای تمامی شهروندان ناسالم است و مانند یک سم اثر می کند و می تواند برای تمامی مردم کشنده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا برای همه گروه های سنی مضر است

آلودگی هوا برای همه گروه های سنی مضر است