مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-18سياسي

مرور خاطرات ناخدای ناو گروه 86 در یک ویژه برنامه شب یلدا


ویژه برنامه پیشکش زمستان در شب یلدا با چند بخش به روی آنتن رادیو اقتصاد می رود.

- طاهره جولانی مدیر گروه کسب و کار و کارآفرینی رادیو اقتصاد در رابطه با ویژه برنامه های یلدایی این شبکه رادیویی به خبرنگار فارس گفت: برنامه سازی مناسبت های ملی و مذهبی در شبکه های عمومی و تخصصی کمی متفاوت است.

رادیو اقتصاد در طراحی ویژه برنامه شب یلدا گرچه نگاه تخصصی به موضوع دارد اما سعی می کند جذابیت و سرگرمی تحت الشعاع قرار نگیرد و با برنامه ریزی خلاق و مدبرانه که حاصل هفته ها برنامه ریزی است سعی دارد برنامه ای متفاوت و جذاب تقدیم شنوندگان نماید.

وی ادامه داد: بیشترین تمرکز در این برنامه ارائه یک شب نشینی به مثابه شب چره های قدیم است که سنت آمد و شد و میهمانی را در ذهن مخاطب تداعی شود و در 3 ساعتی که بر روی آنتن هستیم پر از خاطره گویی و گپ و گفت دوستانه خواهیم داشت.

وی از راه اندازی پویش در این برنامه خبر داد و گفت: پویش پیشکش زمستان از 3 هفته گذشته راه اندازی شده است و از مخاطبان درخواست کردیم خاطره های جالب یلدایی خود را برای ما بازگو کنند و تاکنون استقبال خوبی از سوی شنوندگان صورت گرفته است.

جولانی در توضیح آیتم های این برنامه افزود: شاخص ترین بخش این برنامه، گفتگوی یلدایی با ناخدای ناو گروه 86 نیروی دریایی ارتش ایران است که سال گذشته ماموریت 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور خاطرات ناخدای ناو گروه 86 در یک ویژه برنامه شب یلدا

مرور خاطرات ناخدای ناو گروه 86 در یک ویژه برنامه شب یلدا