مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 23:352023-12-12اجتماعي

ضرورت تغییر رفتار نسبت به خاک و منابع طبیعی


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ضرورت تغییر رفتار نسبت به خاک، محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: همه باید در جهت استفاده بهینه از خاک قدم برداریم.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ضرورت تغییر رفتار نسبت به خاک، محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: همه باید در جهت استفاده بهینه از خاک قدم برداریم.

سیدعماد شاهرخی، 21 آذر ماه در همایش روز جهانی خاک گفت: در راستای فرهنگ سازی استفاده بهینه از خاک و حفظ و نگهداری خاک به عنوان یک سرمایه عظیم برای آیندگان امروز همایشی با حضور دانش آموزان، نوجوانان، فرهیختگان دانشگاه و مراکز تحقیقاتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه هر هکتار زمین امنیت غذایی بیست نفر را تأمین می کند، گفت: از 60 سال گذشته تاکنون یک میلیون هکتار از اراضی زراعی با توجه به توسعه شهرها و فعالیت های عمرانی و تغییر کاربری از چرخه تولید خارج شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: ظرف 60 سال گذشته تعداد شهرهای کشور از 200 شهر به 1200 شهر افزایش پیدا کرده است که عمدتاً در دشت های حاصل خیز بوده است.

شاهرخی بر ضرورت تغییر رفتار نسبت به خاک، محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: اگر نقش خود را به خوبی ایفا کنیم سالی 5 صدم یا در نهایت یک دهم ماده آلی خاک را افزایش دهیم، بنابراین همه باید در جهت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر رفتار نسبت به خاک و منابع طبیعی

ضرورت تغییر رفتار نسبت به خاک و منابع طبیعی