مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-14ورزشي

نجف زاده: شرایط حضور بانوان در رشته های فوتبال و فوتسال را فراهم نمایید


مدیر عامل باشگاه مس سونگون خواستار فراهم شدن شرایط حضور بانوان در رشته های فوتبال و فوتسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یاسر نجف زاده مدیرعامل باشگاه مس سونگون  در مجمع فدراسیون هیات فوتبال استان گفت : تبریز به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری امکان لازم برای حضور بانوان تماشاگر در سالن های مسابقات را دارد ، سالن پورشریفی و اقدمی از مجموعه های با کیفیت در حد ملی هستند که باتوجه به فرهنگ اصیل و بالای مردم آذربایجان می توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی میزبان بانوان عزیز در مسابقات شد.

وی اضافه کرد به لحاظ اعمال سلیقه های مختلف و متفاوت ، تصمیم گیری بصورت متمرکز از سوی فدراسیون می تواند راه حل مناسب برای این وضعیت باشد که AFC هم بر آن تاکید دارد.

حق پخش تلویزیونی برای لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتسال هم لحاظ شود مدیرعامل مس سونگون سونگون خاطر نشان کرد؛ باشگاه مس سونگون در 6 رشته شیرجه ، شمشیربازی،  والیبال، فوتبال، فوتسال، و تکواندو فعالیت می کند اما بخش اعظم انرژی و بودجه باشگاه مس سونگون صرف فوتبال و فوتسال می شود و تنها باشگاه در ایران است که همزمان در دو رشته فوتسال و فوتبال تیم داری می کند.

وی افزود: انتظار حمایت از باشگاه ها ، مخصوصا باشگاه مس سونگون ورزقان در قالب های مختلف ، مخصوصا پرداخت حق پخش تلویزیونی انتظار زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجف زاده: شرایط حضور بانوان در رشته های فوتبال و فوتسال را فراهم نمایید

نجف زاده: شرایط حضور بانوان در رشته های فوتبال و فوتسال را فراهم نمایید