مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-10پزشكي

پشت پای وزیر بهداشت به خواسته 60000 امضایی زنان باردار


بسیاری از بانوان ایرانی با ایجاد این پویش از حضور آقایان در اتاق زایمان گلایه کرده و خواستار عدم حضور کادر پزشکی جنس مخالف در هنگام عمل شده اند.

- خبرگزاری فارس- گروه سلامت:  نه به حضور پزشک آقا در بخش زایمان از جمله پویش های ثبت شده و پر امضای بخش فارس من خبرگزاری است که بسیاری از بانوان ایرانی با ایجاد این پویش از حضور آقایان در اتاق زایمان گلایه کرده و خواستار عدم حضور کادر پزشکی جنس مخالف در هنگام زایمان و امور پزشکی و تخصصی مربوط به زنان هستند.

  این درحالی است که بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور هفته گذشته بدون توجه به این نیاز و خواسته زنان کشور، برای یک گزارش تلویزیونی به همراه خبرنگار مرد صداوسیما از افتتاح بیمارستانی در فردیس کرج تمام پروتکل های اتاق جراحی را کنار گذاشت و وارد اتاق زایمان خانمی شد که حتی همسرش اجازه حضور در این اتاق را طبق قوانین بسیاری از بیمارستان های دولتی ندارد.

هرچند وزارت بهداشت با ارائه توضیحاتی مانند اینکه بازدید بار ضایت خانواده و در اتاق عمل جراحی (نه اتاق زایمان) و با رعایت کامل ضوابط شرعی و شیوه نامه های بهداشتی پس از اتمام عمل جراحی سزارین و وقوع تولد نوزاد صورت گرفته است، این موضوع را توجیه کند اما این موضوع از وزیری که وظیفه حفظ حریم شخصی بیماران را برعهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پای وزیر بهداشت به خواسته 60000 امضایی زنان باردار

پشت پای وزیر بهداشت به خواسته 60000 امضایی زنان باردار