مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-30فرهنگي

روایت یک منتقد از کارگردانی که کوه یخ است/عاقبت هم نشینی با فلینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش نسخه مرمت شده 2 فیلم «اون شب که بارون اومد» و «تهران پایتخت ایران است» ساخته کامران شیردل با حضور خسرو دهقان چهارشنبه هشتم آذر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

- نمایش نسخه مرمت شده 2 فیلم اون شب که بارون اومد و تهران پایتخت ایران است ساخته کامران شیردل، چهارشنبه هشتم آذر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش نسخه مرمت شده 2 فیلم اون شب که بارون اومد و تهران پایتخت ایران است ساخته کامران شیردل با حضور خسرو دهقان چهارشنبه هشتم آذر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

خسرو دهقان نویسنده و منتقد سینما در ابتدای صحبت های خود با بیان اینکه من طرفدار آن گروهی نیستم که می گویند به خود اثر باید توجه داشت و نه سازنده آن ، گفت: یک اثر حاصل اندیشه و تفکر است به همین دلیل باید ابتدا درباره خود سازنده، زندگی و سپس به تحصیلات و فیلم ها گفته شود.

وی در ادامه درباره کامران شیردل بیان کرد: شیردل مثل کوه یخ است بنابراین شناخت از او آنچه که عیان است کم است و وقتی از او نام می بریم شاید یکی دو فیلم را به یاد می آوریم، این در حالی که او بیش از 100 فیلم دارد که حدود 20 اثر آن مستند و بقیه آثار و فیلم های او صنعتی است، اما همگی بسیار ارزشمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک منتقد از کارگردانی که کوه یخ است/عاقبت هم نشینی با فلینی

روایت یک منتقد از کارگردانی که کوه یخ است/عاقبت هم نشینی با فلینی