مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-30سياسي

مهلت 20 روزه دادستان بیرجند برای مشخص کردن وضعیت وسایل نقلیه رسوبی


377 خودرو و 588 موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های استان وجود دارد که از این تاریخ 20 روز به افراد مهلت داده می شود وسایل نقلیه خود را با ارفاقات قانونی و تخفیف 70 درصدی هزینه پارکینگ آزاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان بیرجند امروز به رسانه ها اعلام کرد: سیاست ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور تعیین تکلیف وضعیت تمام وسایل نقلیه موجود در پارکینگ ها است و دستگاه قضایی خراسان جنوبی و داستانی استان با جدیت این موضوع را پیگیری می کند.

 وی گفت: در راستای ماده 30 قانون مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال 1402 تعداد 4 مزایده در استان برگزار شد و از مجمع 900 وسیله نقلیه 670 وسیل به فروش رسید.

 مزایده گسترده تری در ماه های آینده برگزار می شود و انتظار داریم مردم استان در این مزایده شرکت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ادامه داد: 377 خودرو و 588 موتور سیکلت سال ها در پارکینگ های استان رسوب شده و اقدامی جهت خروج آنها از پارکینگ ها صورت نگرفته است، لذا از این تاریخ 20 روز به افراد مهلت داده می شود وسایل نقلیه خود را با ارفاقات قانونی و تخفیف 70 درصدی هزینه پارکینگ آزاد کنند.

 چنانچه بعد از 20 روز این وسایل نقلیه آزاد نشد با طی روند قانونی دادگاه اصل 49 بعد از صدور رأی به ستاد اجرایی فرمان امام(ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 20 روزه دادستان بیرجند برای مشخص کردن وضعیت وسایل نقلیه رسوبی

مهلت 20 روزه دادستان بیرجند برای مشخص کردن وضعیت وسایل نقلیه رسوبی