مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-09ورزشي

حل بحران تاریخی آب گچساران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان‎های خبرگزاری دانشجو،امید صالحی(مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد) با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از نقاطی در استان که خصوصاً در تابستان و فصل گرم سال با مشکلات کم آبی دست و پنجه نرم می کرد، - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنش آبی در گچساران مرتفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان‎های خبرگزاری دانشجو ،امید صالحی(مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد) با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از نقاطی در استان که خصوصاً در تابستان و فصل گرم سال با مشکلات کم آبی دست و پنجه نرم می کرد، گچساران بود.

صالحی از دلایل قطعی های چند روزه آب مناطقی از گچساران در تابستان گذشته گفت و افزود: تعمیر و بازسازی پمپ های ایستگاه خیرآباد در انحصار شرکتی در مشهد بود و با سوختگی پمپ ها برای تعمیر باید حتماً به مشهد فرستاده می‎شدند که روند ارسال و تعمیر و بازگشت آن ها یک هفته ای زمان میبرد و همین امر نیز باعث تاخیر در روند آبرسانی و مشکلاتی برای شهروندان می شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای رفع این ایراد اساسی و البته کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، پروژه ارتقاء ایستگاه پمپاژ خیرآباد آغاز و در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بحران تاریخی آب گچساران

حل بحران تاریخی آب گچساران