مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-13سياسي

وضعیت محله نفرآباد شهرری در چند سال اخیر به کجا رسیده است؟ + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اهالی و مسئولین محله نفرآباد شهرری بعد از پیگیری جریان های دانشجویی برای خارج شدن از حالت مخروبه ای این محله پس از 20 سال از وضعیت و وعده و وعیدهایی که با آنها داده شده است گفتند.

- کاسب دیگری در این محل بیان کرد: شهرداری پایه کار آمد و به صورت شراکتی شروع به ساخت و ساز کرد، از شهردار تشکر می کنیم که روی حرفش ایستاد اما قرار بود با کسانی که زمین هایشان همجوار با مالکان است مشارکت شود که این کار را نکردند.

تاسیس سرای عباسی در نفرآباد در مسیر زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی یکی از اقدامات خوبی است که انجام شده است، اما با اینکه افتتاح شده هنوز به بهره برادری نسیده است.

این در حالی است که چندی قبل احمد صادقی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش جعفر بندی شربیانی در خصوص محله نفر آباد در منطقه 20 گفت: از شهرداری منطقه و سازمان نوسازی تشکر می کنم برای اقداماتی که انجام داده اند، اما پیشنهاد دارم که برای اینگونه موارد نمانیده دولت که در اینجا فرماندار ری می باشد در جلسات حضور داشته باشند.

وی افزود: فرماندار ری به عنوان نمانیده دولت باید پاسخگوی عدم اجرای تکالیف دستگاه های دولتی مثل آب و برق در توسعه محله نفرآباد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت محله نفرآباد شهرری در چند سال اخیر به کجا رسیده است؟ + فیلم

وضعیت محله نفرآباد شهرری در چند سال اخیر به کجا رسیده است؟ + فیلم