مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-05بين الملل

خط و نشان واشنگتن ضد نیروهای مسلح یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» مدعی شد: «اگر تصمیم به اقدام علیه حوثی ها بگیریم، در زمان و مکان مناسبی که انتخاب خواهیم کرد علیه آنان دست به اقدام خواهیم زد.

- درپی حمله های نیروهای مسلح یمن به سرزمین های اشغالی و تهدید ناوهای آمریکایی در تنگه باب المندب در حمایت از مقاومت فلسطین، پنتاگون به تهدید غیر مستقیم صنعا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، وزارت دفاع آمریکا پنتاگون مدعی شد: اگر تصمیم به اقدام علیه حوثی ها بگیریم، در زمان و مکان مناسبی که انتخاب خواهیم کرد علیه آنان دست به اقدام خواهیم زد.

بر پایه این گزارش، پنتاگون روز دوشنبه (4 دسامبر 2023) با ابراز تشکیک از احتمال اقدام نظامی نیرو های مسلح یمن (انصارالله) ضد ناو های رزمی آمریکا در دریای سرخ اعلام کرد که در صورتی که آنان اقدامی ضد ما انجام دهند در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهیم داد.

در همین راستا، یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن در واکنش به اظهارنظر یک مقام آمریکایی که گفته بود واشنگتن حق پاسخ به حمله های انصارالله را برای خود محفوظ می داند، تاکید کرد، آمریکایی ها حقی در دریای سرخ ندارند که بر اساس آن بخواهند حق پاسخ را برای خود محفوظ بدانند!محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان واشنگتن ضد نیروهای مسلح یمن

خط و نشان واشنگتن ضد نیروهای مسلح یمن