مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-30سياسي

مهمترین دلایل طلاق در کرمان چیست؟


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: طلاق عاطفی، اعتیاد، بیکاری، عدم مسؤولیت پذیری، بی احترامی و .

از مهمترین دلایل طلاق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مهدی قویدل در همایش مشاوره و سازش تحکیم بنیان های خانواده با اشاره به آسیب های اجتماعی و تهدیدات آن در جامعه، اظهار کرد: طی سال های اخیر شاهد رشد آمار طلاق هستیم و در دهه 90 تا 1400 با رشد حدود 20 درصدی مواجه بوده ایم.

وی با اشاره به قانون حمایت از خانواده اظهار کرد: در سال 1400 حدود 25 پروانه فعالیت برای مشاوره خانواده از سوی قوه قضاییه صادر شد و براساس آیین نامه اجرایی حدود 48 نفر گزینش و بزودی پروانه فعالیت آنها صادر خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان تصریح کرد: مشاوران دارای پروانه می توانند از طریق سامانه مسیر با محاکم خانواده در ارتباط باشند.

وی با اشاره به آمارهای طلاق عنوان کرد: از سال 95 به بعد روند صعودی در تعداد پرونده های طلاق داشته ایم به طوری که در سال 1395 به ازای هر 100، حدود 25 طلاق و در سال گذشته این عدد به 30 مورد به ازای هر یکصد ازدواج رسیده است.

قویدل ادامه داد: در سال 1400 حدود 11 هزار و 766 پرونده در زمینه کلیه موضوعات مربوط به طلاق و در سال گذشته با رشد چهار درصدی پرونده ای طلاق به حدود 12 هزار و 298 پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دلایل طلاق در کرمان چیست؟

مهمترین دلایل طلاق در کرمان چیست؟