مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:112023-11-30اقتصادي

مدیریت شهری به سبک پت و مت در تبریز!


خبرگزاری فارس- تبریز- طاها آل یاسین: ماهیت مدیریت شهری همواره با مفاهیمی نظیر هماهنگی مدیران شهری و قاعده مند بودن پروژه ها عجین بوده است.

از همین رو در اکثر کشورهای توسعه یافته که مفهوم مدیریت شهری را درک کرده اند، چنین مفاهیمی از اهمیت بسزایی برخوردار است و از ارکان مدیریت.

ساختار مدیریت در کشور ما به علت تشکیلاتی و فرم آن اجازه مدیریت واحد شهری را نداده و از سوی مجالس مختلف در طول همه این سال ها نیز عزمی برای حل این مشکل وجود نداشته است.

اما این تلقی که چون مدیریت شهری واحد وجود ندارد لذا ما جایزالخطاییم و همین نقیصه می تواند مجوزی برای تصمیمات ابکی و الابختکی در ساماندهی پروژه های شهری داشته باشد، اشتباه و فاقد پشتوانه عقلی و منطقی است.

با این پیش زمینه به سراغ پروژه آسفالت ریزی معابر و شریان های اصلی شهر می رویم که قریب به یک دهه به فراموشی سپرده شده و خیابان های تبریز را به دشتی ناهموار تبدیل کرده بود که بیشتر برای تردد وسایل نقلیه ای نظیر تراکتور و امر شخم زنی مناسب بود تا اینکه شبیه خیابان آسفالته باشد.

وجود چنین وضعیتی آسفالت معابر و خیابان های اصلی و پر تردد را جزو بیشترین و بزرگترین مطالبات شهروندان تبریز کرده و در دوره مدیریت جدید هم تلاش هایی در این راستا شده با سرعت لاک پشتی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری به سبک پت و مت در تبریز!

مدیریت شهری به سبک پت و مت در تبریز!