مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-26اقتصادي

ایجاد 10 جاده شخصی با تغییر کاربری اراضی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که ضمن مقابله با تغییر کاربری 120 هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در آسارا، 10 جاده اختصاصی ایجاد شده نیز قلع و قمع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، با اعلام جزییات اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، در محدوده شهر آسارا بیان کرد: حسب بررسی های انجام شده بخشی از اراضی زراعی و باغی روستاهای سر زیارت و سیجان در معرض تغییر کاربری غیرمجاز قرار داشت که با ورود به موقع حسب گزارش جهاد کشاوری شهرستان کرج از ادامه عملیات سوء استفاده گران به منظور قطعه بندی اراضی و فروش آن ها پیشگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه عوامل تغییر کاربری برای تسریع در اقدامات خود اقدام به ایجاد 10 جاده اختصاصی کرده بودند، متذکر شد: با ورود به موقع در مورد 65 مورد قطعه بندی، بناها و فضاهای سر پوشیده به تعداد 14 مورد، محوطه سازی 12 مورد، دپوی مصالح 8 مورد، و چندین استخر، اقدامات قانونی انجام و 10 جاده اختصاصی ایجاد شده برای اراضی زراعی نیز قلع و قمع شد.

مددی وسعت اراضی اعمال قانون شده در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها را بیش از 120 هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی طبق بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 10 جاده شخصی با تغییر کاربری اراضی

ایجاد 10 جاده شخصی با تغییر کاربری اراضی