مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-10دانش

آیین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان علوم پزشکی بازنگری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، کاظم قهرمان زاده در خصوص آیین نامه بورسیه تحصیلی خاطرنشان کرد: آیین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان داخل کشور تا سال 97 فعال بوده و پیرو دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت، - رییس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از بازنگری کلی آیین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان داخل کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، کاظم قهرمان زاده در خصوص آیین نامه بورسیه تحصیلی خاطرنشان کرد: آیین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان داخل کشور تا سال 97 فعال بوده و پیرو دستور معاون آموزشی وزارت بهداشت، این آیین نامه مورد بازنگری کلی و اساسی قرار گرفت.

وی گفت: به منظور تأمین نیاز های آموزشی، درمانی، بهداشتی و تخصصی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، مراکز درمانی، سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی از بین پذیرفته شدگان آزمون سراسری تمامی رشته ها در مقاطع مختلف علوم پزشکی، دانشجویان بورس انتخاب می شوند.

قهرمان زاده افزود: درصورتی که دانشجویان شرایط مندرج در آیین نامه را دارا باشند می توانند از تسهیلات بورسیه تحصیلی استفاده کنند که البته شرط انتخاب آن ها بر اساس نیاز دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان علوم پزشکی بازنگری شد

آیین نامه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان علوم پزشکی بازنگری شد