مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-11حوادث

عامل حمله و تخریب به سوپرمارکت ها دستگیر شد


سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یکی از اراذل سطح یک خبر داد که بعد از آزادی از زندان با وثیقه دست از اعمال مجرمانه و شرارت بر نداشته و دوباره دستگیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، شرور سطح یک تهران و عامل حمله به سوپرمارکت در یکی از محلات جنوب تهران با تلاش مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در پی آزادی با قرار وثیقه شرور سطح یک جنوب تهران و حضور در محله فلاح بعد از آزادی با قرار وثیقه از زندان گویا علی رغم چندین فقره دستگیری و زندان متنبه نشده و این بار به سراغ سوپر مارکت محل می رود و ضمن تخریب کالاهای موجود اقدام به ضرب و شتم فروشنده می کند و از محل متواری می گردد.

وی گفت: بررسی های سازمان اطلاعات پلیس تهران حاکیست این شرور ضمن تخریب و ضرب و جرح با تهدید و توهین شرارت در محل شهره است و چندین بار دستگیر و به زندان انتقال شده است که در پی این شرارت علی رغم فرار از بیم دستگیری مجدد با اقدامات و تعقیب و گریز تیم های عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران زمین گیر و پس از بازداشت مجدداً روانه زندان شد.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: در پی تلاش پلیس برای تهیه مستندات شرارت وی در محل و بررسی دوربین های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل حمله و تخریب به سوپرمارکت ها دستگیر شد

عامل حمله و تخریب به سوپرمارکت ها دستگیر شد