مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-03پزشكي

دفتر آموزش زبان فارسی در دانشکده پیراپزشکی شیراز افتتاح شد


آیین گشایش دفتر آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین گشایش دفتر آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 12 آذرماه در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سال 1393 طرح بین المللی سازی آموزش دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: آموزش زبان فارسی به دانشجویان بین الملل یکی از برنامه های جدی و مستمر در سال های گذشته بوده است و گشایش این دفتر، گامی ارزشمند در آماده سازی بهتر دانشجویان بین الملل برای ورود به عرصه آموزش های بالینی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

سیدحسن سراج با قدردانی از تلاش مسئولان دانشکده پیراپزشکی، به ویژه رییس دانشکده، معاون آموزشی دانشکده و اساتید بخش زبان و ادبیات فارسی، اقدامات انجام شده را در پیشرفت و بهبود اهداف آموزشی دانشگاه موثر خواند و ابراز امیدواری کرد که نتیجه این اقدام، افزایش درخشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جامعه علمی و حوزه سلامت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر آموزش زبان فارسی در دانشکده پیراپزشکی شیراز افتتاح شد

دفتر آموزش زبان فارسی در دانشکده پیراپزشکی شیراز افتتاح شد